4.4.14

uhups onpa ulkona kiva sää

noni
en oo postannu yli kolmee kuukautee JA MULLA ON TÄHÄN HYVÄ SYY
talvi
se on mun hyvä syy
100% totta koska talvi on kylmä ja pimee ja inhottava
MUTTANYT
kevät on tulos et nukkeinto alkaa tulla takas
eli päätin mennä eetin kaa ulos kuvaa  sellaisia ei-eläviä ihmisen muotoisia muoviesineitä
olkaa hyvät



vikat kolme otettu eetin järkkäril ;3 ♥


nonnih eli eiköhä tähä loppuu joku kunnolismpi teksti.
elisiis anteeks postausten puutosta, syynä oli talvi eheheheeh oon tosiaan tehny uuden lifeblogimaisen blogin jonne aion postailla, mut just ny siel ei oo ku 3 koska 0 lukijaa...... mutta niin sinne pääsee tästä >>>actually-amandaa.blogspot.com<<<

ja kuten taisin sanoo nii into on ny tulos takas et taitaapi tulla useimmi näit postauksii :3 mietin et ellielle (te tunnette sen nimellä bunny, lukekaa vaa tuolt ylhäältä profiilii vaik ei oo valmis) uuden peruukin ja sitte chipit, ja sitte annabellel uudet chipit myös (:

muttaniin kommentit ois kivoi ja öö kuten sanoin tonne toiseen blogiin tulee enemmä ja sitte tuol sivul on linkki mun youtube kanavaa jos haluu nähä enemmä mua tai jotai


farewell my minions
ama

1 comment: