14.9.13

hello again (:

 
moi taas! (:
eheh, en ookkaa pstannu pitkää aikaa. nuket ei oo vaa kiinnostanu yhtää ja en oo muutenkaa tyytyväine niihi just ny (ongelma hoituu pian ;P). kuitenki, oon täs kesäl tarkkaillu mun lukijamäärää ja on huomannu et teitä *kröhm* lähtee yks tai kaks aika usein... myönnän et en oo postannu pitkää aikaa ja et tää ei oo mikää paras blogi, mut se ei silti oo hirvee kivaa :/ en kuitenkaa ny suutu, kunha sanoin vaa.. :D
kuitenkin, mä aion nyt alkaa panostaa tähän blogiin enemmän ja postailla useemmin! parempaa laatua en voi luvata, mut ei nyt voi mitää + ei mun kamera nii huono oo :DD
ootte myös varmaa huomannu et poistin lähes kaikki vanhat postaukset. sen tein koska mä haluun alottaa tän blogin alusta, mut mä säilytin joitai postauksii jotka on mun mielest kivoi/hauskoja (: oon myös muunnellu profiileja (en oo viel julkassu kyl kuten näette varmaa xd), ja lisää muutoksia/lisäyksiä on tulossa itse nukkeihin! 

muttaniin, enkös mä oo ny separoinu täs iha tarpeeks! ;D mulla on muutakin ihanaa uutista! oon nimittäin saanu uuden nuken! jep, sain mun ihanalta kaverilta saralta uuden neidin synttärilahjaks. sara siis lopetti nukkeilun tän vuoden alussa, eikä ollu mitenkää saanu tätä nukkee myytyy! eli se siis päätti antaa sn mulle *-* oikeesti oon ikuisesti kiitollinen ♥
ähh okei tässä se neiti on ;D 





tossa hän on sen stock peruukilla (: neiti on siis malliltaan Pullip Victorique De Blois ja oikeesti se on nii täydellinen! >3< muttaniin, tässä hän on sen uudella peruukilla (tein peruukkivaihdon eetin kaa c;)





wah i love her ♥
kuitenkin, mä lupaan et postaan taas pian! aattelin et jos te haluisitte mä voisin tehä postauksen/postauksia jos mä kerron enemmän mun nukeista (ennen ku julkasen profiilit c:)

baibaii (:
ama

4 comments:

  1. OMG THANK YOU FOR SAVING OUR BEAUTIFUL PICFICS YES

    and next is the fab thing we made today? :D

    ReplyDelete
  2. Ihana nukke :3 Onnea!

    muovirakkaus.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ihana nukke!<3<3<3
    Ja kivoja kuvia<3

    ReplyDelete