1.4.13

you got your wings now you can't stay



Musa päälle! (: Ja ignooratkaa sitte toi Bunnyn muuttuva hiustyyli (;
KYLLÄ SOITAN MUSAA JOTA KUUNTELIN KU OLIN 10W GOT A PROBLEM?? :D 8)





You tucked me in, turned out the light. Kept me safe and sound at night


Little girls depend on things like that


Brushed my teeth and combed my hair


Had to drive me everywhere


You were always there when I looked back


You had to do it all alone, make a living make a home


Must've been as hard as it could be


And when I couldn't sleep at night


Scared things wouldn't turn out right


You would hold my hand and sing to me


Caterpillar in the tree


How you wonder who you'll be


Can't go far but you can always dream


Wish you may and wish you might


Don't you worry, hold on tight


I promise you there will come a day


Butterfly fly away

~

Et sellanen tuli kuvattuu tänä aamuna. Toi oli siis tavallaan kuvatarinaa ja tavallaan ei, päätelkääs ite miten tää liittyy siihe (;
Aikasempaan postaukseen tuli lähes 20 kommenttii eli nyt mä tiedän et te pystytte tuottaa tollasii määrii. Eli nyt mä pyytäisin et tähän tulis vähintään 15 kommenttia koska mä tiiän et te pystytte siihen c: Eipäs muuta, pakko tehä tolle pienelle yksilölle hybridi tai mä meen hulluks X_____X

xoxo
Ama

Ainiinjoo tässä Bunny Lian peruukilla :3





7 comments:

  1. well, nothing was changed.... your still making me cry ;_______;

    ReplyDelete
  2. Aws! Ihana pikku Bunny~

    Muovirakkaus.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ihana toi biisi tossa taustalla... :D

    Ihanat kuvat sulla muutenkin! :)
    _________________________
    Pulliplov.blogspot.fi

    ReplyDelete
  4. Alko oikee itkettää ;__; ihania kuvia ^.^

    miy-miydolls.blogspot.fi

    ReplyDelete
  5. iiiiiiiiiiiiiiiihhhanah shotti<3<3

    ReplyDelete
  6. Oon ihan liikuttunut kyyneleet vierii silmiin ihan oikeesti.
    Se oli niin kaunis ja muutenkin niin ihana tunnelma I love it<3<3<3

    ReplyDelete
  7. Ihana~ Toi musa sopi sopi tosi hyvin !

    ReplyDelete